domingo, 21 de octubre de 2007

Semana d'examens...

Hyyva päivä (bon dia en finès)! aquí estem again! acabem de passar la semana d'examens... uuuuuffffffff quin estrès!!!! em sembla que ha sigut la semana d'examens més relaxada i fàcil de la nostra vida! i és que aquí el nivell és baix comparat amb la UPC. Només una nota, per la gent que domina del tema: examen de laboratori de xarxes, feina a fer, enxufar un cable entre el ordinador i el switch, donar una ip amb el windows, i fer un ping: aprovat! de "xiste"! només dir que l'examen més dificil que hem tingut és el de finès, i és el collons d'idioma és complicat amb ganes!
Així doncs, dimecres després de l'últim examen del Rodri (jo encara en tenia un al dijous) vem anar a veure el partit del segle: Espanya - Suomi! lògicament, veient les ganes que li posaven els nostres amics espanyols d'aquí i torrecollons com som de mena, no vem dubtar en comprar-nos la bufanda de Suomi per poder animar millor el nostre equip! que dir del partit, com tots els partits de la "roja", va ser una merda, 0 a 0 i cap a casa. Bé en el nostre cas cap a Lux, tocava començar a celebrar la fi dels examens!
Dijous al vespre quan ja si que tothom havia acabat definitivament els examens, tocava tornar a sortir per celebrar que tothom havia acabat els examens! jeje així que una mica de escalfament al pis de l'hugo i el sebastian i tothom cap a Onnela!
Divendres, va ser un dia especial, perquè després de més de dos mesos aquí, em vaig poder tornar a posar l'arnés! per fi! i és que un tutor va organitzar una anada tots junts a un centre d'escalada a helsinki (bueno estava a can collons del centre de helsinki). Va estar molt bé, però jo i el Tom que és un noi alemany que també escala ens vem quedar amb ganes de més, però no patiu que aviat i tornarem (la meva corda esta en camí). Desafortunadament no hi han fotos d'aquell moment, en farem el pròxim cop que hi anem. Després a la nit hi havia la celebració oficial de la finalització dels examens, així que ens vem reunir tots al kungliga klube i la veritat és que la festa va estar molt bé, molt divertida.
I finalment avui dissabte l'únic que hem fet és fer el gos per aquí, i a la tarda hem tingut sauna, han vingut les nois alemanes de kilo i els francesos de kamppi i després hem estat tots sopant al meu pis!
Així ha estat la nostra semana d'examens aquí al EVTEK, ojala totes fossin iguals a la UPC! unes quantes fotos de tots el events!

PD: quan tingui fotos de l'estada amb el guillem ja les penjaré!
PD2: seguiu pendents del blog, perquè molt aviat hi poden haver noticies interessants...

Salut i petons per tothom!

Spanish team amb un infiltrat!


Espanya - Suomi (qui ens ho hauria de dir que estariem en un patit de la roja!)

Suomi supporters!



Espanya - Suomi! alineacions sorprenents!

Una imatge del partit del segle

Rodri en ple festival post-partit!

Climbing meeting! Jordi, Marc, Tom i Aleix

Cesar provant la via desplomada, i jo baixant despres de provar la via xunga de la sala on estavem (6b+)

Climbing team!

Gent en la meva habitació, de dreta a esquerra: Patryk, Loïc, Tom i Giovanni

Gent en la meva cuina, de dreta a esquerra: Anja, Franzi, Anne, Chris, i al fons Javi

I per acabar, la penya en la meva taula: en primer pla Tom, darrere Loïc, esquerra Alexis i a la esquerra Alexandra

1 comentario:

Miraqsfàcil dijo...

q tal primu??? com ho portem tot per aquí dalt???...ja m'han arribat notícies que has demanat pròrroga....puta mare, senyal q ho estàs disfrutant!

Espero que tot us vagi molt bé, quan arribi la corda ja podràs anar a fardar a les noies jejeje!!!!
Apali! Salut! i q l'any q ve sigui mes gros i pelut!!!!!

dw

JORDI